Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ ΤΟΙΧΟΥ ΑΠΟ ΧΑΡΤΟΝΙ

Μετά από πολύ καιρό επιστρέφω με ένα διακοσμητικό για τον τοίχο μας!!
Κατέβασα από το Internet το σχέδιο (συγκεκριμένα από το www.howjoyful.com), το έκοψα και το σχεδίασα πάνω σε ένα χαρτόνι, στη συνέχεια έκοψα και το χαρτόνι και το χρωμάτισα με νερομπογιές. Έτοιμο για να διακοσμήσει τον τοίχο μου (ότι κενό έχει μείνει δηλαδή...)
Ακολουθούν εικόνες που δείχνουν βήμα βήμα τι έκανα.
Φυσικά μπορείτε να γράψετε ότι θέλετε βρίσκοντας μια γραμματοσειρά που σας αρέσει στο Word και να την εκτυπώσετε στο κατάλληλο μέγεθος. Μια γραμματοσειρά που μου άρεσε είναι η Lucida Handwriting.











2 σχόλια:

  1. θα σου στείλω και τα δικα μου που τα εχω κρεμασει.... σκετα.. να τα κανεις ...ναι?
    φιλακια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άντε καλά... στειλ' τα, αλλά να μου πεις πως τα θες! εκτός αν θες να δημιουργήσω μόνη μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή