Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

ιδέες για σκουλαρίκια!!


Αν έχετε τόσα πολλά σκουλαρίκια όπως εγώ και θέλετε να τα έχετε κάπου ώστε να τα βλέπετε όλα, να μην μπερδεύονται μεταξύ τους και να μην ξεχνάτε αυτά που είναι χαντακωμένα, 
Σας προτείνω δύο ιδέες που εφαρμόζω στο δωμάτιο μου και με βολεύουν πολύ.



Αν δεν έχετε μαξιλάρι - φεγγάρι όπως εγώ, μπορείτε είτε να δώσετε σχήμα σε ένα απλό μαξιλάρι, ή να το κρεμάσετε όπως είναι. 


Εδώ έχω κρεμάσει μια χρωματιστή κορδέλα συσκευασίας σε 2 καρφάκια και απλά κρεμάω επάνω τα σκουλαρίκια που δεν χωράνε στο φεγγάρι μου!!!!!! ( η αδερφούλα μου με εφοδιάζει συνεχώς με καινούρια!)
Μπορείτε να κάνετε το ίδιο με μια απλή κορδέλα, σε όποιο χρώμα σας αρέσει ή ακόμη και σε κλωστή αλλά καλό θα ήταν να την βάζατε διπλή ή και τριπλή για να αντέξει και τα πιο βαριά σκουλαρίκια!!!


Θα ακολουθήσουν προτάσεις και για τα κολιέ που επίσης λατρεύουμε!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου